söndag 2 oktober 2011

Vilket skämt ...

Senaste inlägg: 17 januari, och då tänkte jag börja blogga mer. Jo det höll ju i sig, eller inte! Och nu skulle jag sätta mig och skriva ett inlägg på min andra blogg. Hade skrivit ganska långt, och vad hände? Jo jag råkade komma åt bakåt-knappen på musen så jag backade i webbläsaren och så försvann allt jag skrivit. När man är inne i ett flyt med skrivandet så orkar man liksom inte ta om allt en gång till. Själva upprördheten och ilskan är ju redan borta då.
Så nu ska jag bara lägga mig och titta på när sambon spelar heroics med sin mage. Birk sover i vagnen, Ekel sover uppe hos sin moster, om inte hans mormor flyttat över honom till sig. Han sover djupt efter en dags kalas med släkten.
Får se om jag orkar hålla uppe bloggandet från och med imorgon.
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar