tisdag 4 maj 2010

Skitkul ...

Jaha då vet jag väl vad jag gör alla morgnar i veckan ... Vaknade kl 6 av väckarklockan som låg ute i köket. Var väl halvt sovande, för jag fick tänka efter lite ... "Hmm, visst luktade det lite skumt inne i sovrummet?". Gick och kollade ner i spjälsängen och visst var det en stooor fläck runt barnet. Skit fulla blöjan och pyjamasen, nästan ända upp i nacken. Det värsta var väl att han sov och vaknade när jag började oja mig. Såg så nöjd ut ändå. Det var bara att hiva barnet i duschen och slita sängkläder för att hiva in ett par tvättmaskiner. Som tur var så fanns det en tid här nere bara. Ska snart springa ner och hämta upp det. Men verkar som att han har skitit igen ... Blir väl att byta kläder på honom igen innan jag kan göra nåt annat.
Vet faktiskt inte om jag vågar fara på BVC och väga idag ... Om de vill ha dit oss när han är så kass i magen. Tror jag väntar till eftermiddagstiden i alla fall om vi ändå ska på stan med Jenny sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar