torsdag 29 april 2010

Effektiv vecka

Och jag är tröööött redan nu. Hann faktiskt mer än jag trodde igår. När svärmor kom förbi ville hon på Expert och köpa lite saker, och hon är inte teknikintresserad alls, så jag fick följa med och hjälpa ;) Sen hämtade vi upp P på jobbet när vi ändå var på gång. När vi så kom hem igen kom svärmor på att hon hade glömt att köpa en födelsedagspresent. Så jag sa att vi sticker ner på stan igen då, så slapp jag dra unge och allt idag. Är lite skönt att kunna lämna Ekel hemma ibland när man ska handla. Så jag köpte lite mat och dricka till fredag när vi ska grilla och ha trevligt med Ida, William och några fler. Och jag köpte faktiskt närproducerat kött! Det går framåt! ;) Färdigmarinerad fläskfilé och nötkött som jag ska marinera idag. Ska även dela och koka majskolvar så att de bara är att lägga på grillen imorrn. Köpte korv till min korvgubbe som säkert vill ha nån nattamat eller liknande ;)
Nu ska jag springa till tvättstugan igen ... fick bara tid i tvättstugan längst bort idag. Lite jobbigare att dra tvätten dit och tillbaka.

Usch det var om amning på lokala nyheter, då blev jag lite sugen på att ha en liten igen som ammar. Det var ju faktiskt lättsamt och mysigt, när det fungerade. Får hålla mig undan magsjuka bättre nästa gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar