fredag 29 januari 2010

I väntan på att klockan ska bli mer ...

Nu har jag kutat som en tok och packat och städat in i diskmaskinen ... tänkte att jag hinner aldrig, varför ska jag alltid göra allt i sista minuten? Och vad hände? Jo helt plötsligt såg lägenheten fin ut igen, allt är packat och barnet sover. Nu ligger han och låter som att han drömmer något jätteroligt, småfnittrar i sömnen. Han kanske bearbetar sitt senaste pass i hoppgungan. Nu har han ju lärt sig att om man böjer benen och sparkar ifrån så hoppar man! Lyckades fånga på film när han hoppade med pappan, och skrattade så himla sött. Tyvärr är ju pappan lite känslig om att hamna på bild, annars skulle jag ha visat den här. Jag får filma bara Ekel nån gång.

Sååå, vad har jag för mig nu då? Har läst lite i systers blogg som jag såg att hon hade. Det är så kul att hon är i gravid-fasen när man bara tänker på mat mat mat ... inte för att hon har dålig aptit annars. Tur att hon har bra gener ... eller nåt =) Den här gången har hon en riktig "kul-mage", så jag är lite lur på att Nicole får en lillebror. De har ju inte kollat könet, så jag har ju 50% chans att ha rätt i min gissning. Ska bli spännande att se i maj.

Ikväll ska jag äta sushi för första gången i mitt liv ... jag tror nog att jag gillar det, men ska bli spännande. JAAA jag är från bushen, har inte provat allt det där man gör i storstan ;) Dålig ursäkt egentligen, eftersom jag har bott i Umeå i två omgångar och de har sålt sushi länge där. Kanske är lite feg ibland.



Kusin Nicole och moster Malin inspekterar "bebis" Ekel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar