torsdag 28 januari 2010

Slö torsdag ...

Idag är det verkligen slött. Eller ja, jag har bara lite småsysslor att ta mig för. Eftersom vi tog en storstädning i tisdags behöver jag bara hålla undan lite ... och det är lättare än man kan tro.
Men jag skyller på mitt hoppande Levaxin att jag lät det förfalla sist. Jag tror jag hade för lite, för nu mår jag mycket bättre sen vi ökade dosen lite. Men som jag sa till P igår, det är konstigt att man ska gå tillbaka till sin förra dos efter förlossningen, man har ju fortfarande hormoner i kroppen när man ammar som kan göra att dosen inte är rätt.

Haha jag och Erik har suttit och tittat på gammal reklam på youtube. Gammal som i från 90-talet. Sexistiska reklamer med halvnakna tjejer med fuktiga ögon och Hasse Aro anno 1994. Och förstås:
"Det finns stunder i livet som man alltid har kvar,
det finns dofter och smaker som man spar.
Och när dörren står öppen finns gemenskap för fler
Kom till Mcdonalds, vi ger mer!"

Blir OLW:s fredagsmys 2000-talets motsvarighet kanske?
Förresten, hur jäkla länge har Blossa använt samma glöggreklam? "B-L-O S-S-A, glöggen heter BLOSSA!"

I vilket fall, man känner sig gammal när man minns reklam som sändes före Emmy föddes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar