måndag 15 februari 2010

Det går framåt!

Det märks verkligen från dag till dag, och från vecka till vecka, hur Ekel utvecklas. Idag har han till exempel rullat runt till mage från rygg alldeles själv. Efter att han hade massakrerat babygymmet ... vet inte alls hur han lyckades, men han hade rent tagit isär det.
Han har också börjat bli riktigt sur om han tappar någon leksak, eller gud förbjude, inte får låna något som ser roligt ut.
Och idag hoppade han över eftermiddagsluren. Vet inte om det bara var en engångsföreteelse, men han var i alla fall vaken mellan 15 och 19 idag. Får väl se om han ska upp och äta lite senare, men då får det väl vara så. Jag får ju såna sovmorgnar ibland så jag ska ju inte klaga om jag inte "får" sova på kvällen. Jag gör ju ändå inte det ... så tidigt som jag borde.

Nu ska jag i alla fall nörda mig lite medan han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar