tisdag 2 februari 2010

Tandsprickning ...

Nu verkar första tanden vara på gång. Jag kände en liten tagg i underkäken på Ekel idag. Och det skulle ju förklara nattens dåliga sömn, för alla tre. Nog för att han kan vakna ibland på kvällar/nätter när man tror att han har somnat för kvällen. Men han brukar väldigt sällan skrika rakt ut innan han ens är riktigt vaken. Som han gjorde igår kväll. Plus att han liksom låg och klagade i sömnen. Men han hade väl ont i munnen förstås.
Så nu har jag gjort iordning sängen inne i tredje rummet så att P kan sova där om det behövs.
Jag kommer nog att försöka fortsätta amma så länge han inte bits. Men jag har en känsla av att det kommer att bli mer och mer gröt och ersättning framöver.
Tur att min lilla skrutt är en glad kille i alla fall!



"Hej Nicki, vill du också åka med?"

1 kommentar:

  1. att det alltid ska bli besvärligt för de små när tandsingarna ska komma..
    Känner igen kläderna :)

    SvaraRadera