måndag 1 februari 2010

Hemma igen

Och imorse var det 30 grader minus!! Jag gillar Lycksele men måste det vara ett sånt jävla köldhål??
Idag har vi tagit det lugnt, legat på soffan och sovit på förmiddagen. Sedan har Ekel legat under babygymmet och varit hur nöjd som helst. Jag tror att han är lite som sin pappa, hemma är bäst! Nu ligger han och sjunger godnatt-sången i vagnen.
Själv ska jag ladda upp lite bilder till datorn och bloggen. Jag tog några stycken på Ekel och Nicole i helgen. De kommer nog att ha stor glädje av varann, det märks redan nu att båda tycker att den andre är rolig. Det är intressant att så små barn som Ekel direkt märker skillnad på barn och vuxna. Vuxna är väl bra, inte minst trygga. Men så roliga som barn är vi ju inte! ;)
Här nedan kommer ett filmklipp på kusinerna som jag tog, jag tycker de var så otroligt söta.




Små barn pussas så roligt och inte minst blött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar